- Prvý zápas v Taliansku sa hral 14. februára 2024 a poznamenala ho červená karta Bavorov. Po nej Lazio strelilo jediný gól zápasu z penalty a vyhralo 1:0.
- Napriek tomu, že Bayern hral posledných 20 minút v oslabení o jedného hráča, mnohé štatistiky mal lepšie ako Lazio.
- Stávkové kancelárie pred odvetou viac veria Bayernu. Nižšie v článku si môžete pozrieť presnú výšku kurzov.
Bonus 20€ ZADARMO za registráciu
Náš tip |
Kurz Tipsport |
Kurz Doxxbet |
Bayern dá viac ako 2.5 gólu |
2.08 |
2.11 |
Kde sledovať Bayern Mníchov vs Lazio
Pokiaľ si chcete vychutnať tento súboj v TV, najlepšou voľbou, kde sledovať Bayern Mníchov vs Lazio je stanica Premier Sport 2. Tu začína štúdio pred stretnutím už o 20:15. Zostrihy zo zápasov si môžete pre zmenu pozrieť aj na TV kanáloch ako ČT Sport, RTVS Šport, Nova Sport 3 alebo na YouTube.
Sledujte priebeh zápasu naživo tu:
Termín stretnutia |
Štadión |
Kde sledovať |
5. 3. 2024 o 21:00 |
Allianz Arena, Mníchov |
Premier Sport 2 |
Bayern s červenou kartou
Prvý duel dohrával Bayern s červenou kartou len v desiatich. V 67. minúte bol vylúčený obranca Dayot Upamecano. O dve minúty neskôr Bayern z penalty inkasoval a prehral 0:1. Napriek tomuto oslabeniu mali Bavori po zápase výrazne lepšie držanie lopty, presne 61% a až 17 streleckých pokusov. Lenže ani jeden jediný z nich nesmeroval na bránu. Ak chce nemecký tím pomýšľať na postup a vieme, že kvalitu na to má, tak bude musieť byť v odvete disciplinovanejší a hlavne premienať svoje ofenzívne šance.
Immobile premenil penaltu
O tom, že Lazio trošku nečakane zdolalo Bayern 1:0, rozhodol moment zo 69. minúty, kedy po vylúčení Upamecana Ciro Immobile premenil penaltu. Skúsený taliansky futbalista sa z bieleho bodu nemýlil a daroval svojmu mužstvu pred odvetou slušné šance. Inak však boli Rimania slabším tímom. Ich držanie lopty proti Bayernu bolo len 39%. Celkovo vyslali 11 striel na bránu, čo je o šesť menej, než mal Bayern, ale až štyri z nich smerovali do bránkového priestoru. Za zmienku tiež stojí, že hráči rímskeho celku nedostali v prvom osemfinále ani jednu žltú kartu.
Bayern Mníchov vs Lazio kurzy
Bayern Mníchov vs Lazio kurzy favorizujú Bavorov. Na ich výhru kurz 1,25, zatiaľ čo na víťazstvo Lazia až 9,96 a na remízu 6,05. Tipsport medzi najčastejšími stávkami uvádza napríklad postup Bayernu s kurzom 1,33. Rovnaká stávka na Lazio má kurz 2,96.
Tip redakcie: Bayern dá viac ako 2.5 gólu Bayern je doma štandardne silný, takže za úvahu by mohla stáť trošku odvážna stávka, že Bavori dajú viac ako 2.5 gólu. Medzi zaujímavé tipy môžeme ale zaradiť aj to, že oba tímy dajú gól alebo že v zápase padnú 2 – 4 góly.
Náš tip |
Kurz Tipsport |
Kurz Doxxbet |
Bayern dá viac ako 2.5 gólu |
2.08 |
2.11 |
Oba tímy dajú gól |
1.99 |
2.07 |
V zápase padnú 2 – 4 góly |
1.54 |
1.36 |
Ďalšie analýzy od komunity stávkarov + 20€ zadarmo
Zdroje článku: Tipsport, Wikipedia
Aby sme poskytli čo najlepšie služby, používame na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení, technológie ako sú súbory cookies. Súhlas s týmito technológiami nám umožnia vám lepšie spríjemniť náš obsah. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.Zásady cookies a vyhlásenie o ochrane osobných údajov
Technické uloženie alebo prístup je nevyhnutne potrebný na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si odberateľ alebo užívateľ výslovne vyžiadal, alebo len za účelom vykonania prenosu oznámení prostredníctvom siete elektronických komunikácií.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Ak nedôjde k predvolaniu, dobrovoľnému vyhoveniu zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo k dodatočným záznamom od tretej strany, informácie uložené alebo zhromaždené len na tento účel sa zvyčajne nemôžu použiť na vašu identifikáciu.
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na vytvorenie užívateľských profilov za účelom zasielania reklamy alebo sledovania užívateľa na webových stránkach alebo niekoľkých webových stránkach na podobné marketingové účely.