Stávkové kancelárie poskytujú svojim hráčom viaceré typy tiketov. Tie si môžete vyberať na základe vašich osobných preferencií, športu alebo športovca, na ktorého chcete staviť, či podľa ich popularity. Ak inklinujete práve k poslednej z vymenovaných možností, ste na správnom mieste. Pripravili sme si pre vás zoznam tých najlepších tiketov mesiaca v stávkovej kancelárii Tipsport, ktoré hráči podávali najviac. Poďme sa na ne pozrieť.
Aké sú najlepšie tikety mesiaca v Tipsporte
Z dostupných štatistík vyplýva, že najpopulárnejším bol tiket AKU, ktorý je vo všeobecnosti veľmi obľúbený nehľadiac na stávkovú kanceláriu. Ide o kombinovanú stávku, ktorú tvorí niekoľko športových tipov na minimálne 2 zápasy a maximálne 60 zápasov. Viete tak pomocou nej dosiahnuť vysokú výhru aj pri nízkom vklade.
V prvom týždni bol populárny aj tiket MIX. Ten umožňuje kombinovať predzápasové a live stávky na jednom tikete. Zaisťuje tak skvelý zážitok z tipovania. K dispozícii je pre všetkých hráčov Tipsportu.
Posledným obľúbeným tiketom bol LIVE tiket. Live stávky majú výhodu v tom, že ich môžete podávať počas sledovania živého zápasu. Ten býva spravidla k dispozícii prostredníctvom TV od Tipsportu alebo športových televíznych kanálov.
Aby sme poskytli čo najlepšie služby, používame na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení, technológie ako sú súbory cookies. Súhlas s týmito technológiami nám umožnia vám lepšie spríjemniť náš obsah. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.Zásady cookies a vyhlásenie o ochrane osobných údajov
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup je nevyhnutne potrebný na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si odberateľ alebo užívateľ výslovne vyžiadal, alebo len za účelom vykonania prenosu oznámení prostredníctvom siete elektronických komunikácií.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Štatistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Ak nedôjde k predvolaniu, dobrovoľnému vyhoveniu zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo k dodatočným záznamom od tretej strany, informácie uložené alebo zhromaždené len na tento účel sa zvyčajne nemôžu použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na vytvorenie užívateľských profilov za účelom zasielania reklamy alebo sledovania užívateľa na webových stránkach alebo niekoľkých webových stránkach na podobné marketingové účely.